News

Открытие фотовыставки «Соединяя культуры»

Открытие фотовыставки «Соединяя культуры»
13 мая 2024 года в штаб-квартире Института культуры ОЭС состоялась церемония открытия фотовыставки «Соединяя культуры», направленная на продвижение туризма в Пакистане и Иране.
را
به گزارش دفتر اطلاع رسانی موسسه فرهنگ اکو، در این نمایشگاه 60 عکس از مزمل حسین توری، هنرمند مشهور پاکستانی به نمایش گذاشته شده است.
در این مراسم چندین سخنران برجسته برای حضار سخنرانی کردند. دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی، محمد مدسر تیپو، سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در ایران، سخنان روشنگرانه ای ایراد کردند. علاوه بر این، ویدئویی با حضور آفتاب رعنا، مدیر شرکت توسعه گردشگری پاکستان به نمایش درآمد. اهمیت فرهنگی رویدادها و آیین های قومیتی در ترویج گردشگری به همراه فرصت های گردشگری کشورهای منطقه اکو از محورهای مورد بحث سخنرانان در این مراسم بزرگداشت بود. همچنین احمد شهریار شاعر پاکستانی با خواندن شعری زیبا حضار را مسحور خود کرد.
اولین سخنران این رویداد هنری، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو، دکتر سعد خان بود. وی در سخنان افتتاحیه خود به گرمی از مهمانان استقبال کرد و بر ارتباط پیچیده بین گردشگری، فرهنگ و هنرهای مختلف تاکید کرد. دکتر خان بر نقش کلیدی هنرمندان در توسعه و ارتقای جاذبه های گردشگری تاکید کرد.
این نمایشگاه که به مدت یک هفته به استثنای جمعه و شنبه دایر خواهد بود، با هدف به نمایش گذاشتن پیوندهای فرهنگی بین پاکستان و ایران در بخش گردشگری، تجربه ای چشم نواز را برای کسانی که شیفته این تفاوت های فرهنگی هستند ارائه می دهد.
May 13, 2024 09:44
Number of visit : 83

Comments

Sender name is required
Email is required
Characters left: 500
Comment is required